U prostorijama J.P. Komus d.o.o. Gracanica je odrzana IV sjednica Skupštine na kome su razmatrani Izvjestaj o radu i finansijskom polovanju za 2014.godinu, Odluka o usvajanju dobiti iz 2014.godine kao i Plan poslovanja za period 2015-2017 godina, sa akcentom na investicije koje je potrebno realizovati u navedenom periodu u cilju unapređenja poslovanja i povećanja kvaliteta usluga.
J.P. Komus d.o.o. je 2014.godinu završio izuzetno uspješno, sa ostvarenom dobiti u iznosu od 132.718,00 KM. Skupština Društva je ocijenila rad menadžmenta, svih uposlenika, Nadzornog odbora i Odbora za reviziju kao vrlo uspješan, te izrazila očekivanja da se i u narednom periodu nastavi sa istim tempom. U vremenu kada većina preduzeća iz komunalne djelatnosti ima velikih problema sa samoodrživošću ovakav poslovni rezultat svrstava J.P. Komus d.o.o. među vodeća komunalna preduzeća u BiH. Odlukom o prijedlogu rasporeda dobiti iz 2014.godine, 5% od ukupno ostvarene dobiti (6.635,90 KM), biti će raspoređeno u vidu donacija kao podrška za finansiranje programa, projekata ili aktivnosti na području općine Gračanica iz oblasti sporta, kulture, obrazovanja i zaštite okoliša. Cilj J.P. Komus d.o.o. je da i u narednom periodu nastavi sa izdvajanjem sredstava za ove namjene čime se svrstavamo u krug društveno odgovornih preduzeća.
Plan poslovanja Društva za period 2015-2017.godina je dobio jednoglasnu podršku Skupštine. Od glavnih prioriteta izdvajaju se završetak projekta selektivnog odvajanja otpada u svim domaćinstvima koja su obuhvaćena odvozom otpada, na način da se svakom domaćinstvu stavi na besplatno raspolaganje kanta od 120l kao i žute i plave vreće za odvajanje ambalažnog otpada. Takođe, predviđena je u planskom periodu i izgradnja nove Upravne zgrade na mjestu sadašnjih garaža na donjem platou pijace u cilju trajnog rješavanja problema smještaja radnika kao i veća dostupnost korisnicima naših usluga, nabavka novog kamiona za odvoz otpada, kao i nabavka zemljišta za izgradnju garaža i radionice za popravku vozila u vlasništvu Društva.
Cilj Društva je da uz ostvarenje svih nabrojanih aktivnosti, uz kvalitetne kadrove, dobru koordinaciju i sa kvalitetnom opremom, uz što manje troškove ostvari profitabilno poslovanje i pozitivan finansijski rezultat, upravljajući otpadom na zakonom propisan način, uz zadovoljstvo korisnika naših usluga.
Ovom prilikom želimo da se našim cijenjenim građanima zahvalimo na na urednom plaćanju i bezuvjetnoj podršci u proteklom periodu, uz obavezu da i u narednom periodu imaju kvalitetnu uslugu s naše strane.